תקועים מחוץ לבית – מה עושים?

אם אתם תקועים מחוץ לבית ואין מי שיכניס אתכם פנימה, האופציה היחידה שיש לכם היא להזמין אליכם הביתה מנעולן שיפרוץ את הדלת. הנה כמה דברים שכדאי לדעת לפני הזמנת מנעולן.

לא מעט אנשים נקלעים לסיטואציה לא נעימה שבה הם תקועים מחוץ לבית שלהם. במצב כזה, כאשר אין מפתח רזרבי בהישג יד ואין מי שיכול לעזור להיכנס פנימה, מנעולן בחיפה הוא הברירה היחידה. אם אתם רוצים להימנע ממצב שכזה, כדאי שיהיה לכם בזיכרון של הטלפון הנייד מספר טלפון של מנעולן.

בחירת המנעולן לפי רישיון
אם אתם רוצים להיות רגועים כאשר אתם תקועים מחוץ לבית וצריכים להזמין מנעולן שיבצע פריצה, חשוב שתבחרו כזה שיש לו רישיון מטעם משטרת ישראל. לשם כך, אל תחכו לרגע האחרון וכבר עכשיו חפשו שמות של מנעולנים שיש להם רישיון כזה.


קיומו של הרישיון מעיד על שני דברים מאוד חשובים. דבר ראשון, את הבקשה לרישיון של משטרת ישראל יכול להגיש רק מי שסיים בהצלחה לימודי הכשרה מקצועיים. מכאן, שברור כי המנעולן עבר הכשרה מקצועית ויכול לבצע את העבודה בצורה הנכונה. דבר שני שרישיון של משטרת ישראל מציג בפניכם הוא עמידה בכל התנאים לקבל הרישיון, וזה כולל אי ביצוע עבירות שבגינן המבקש לא יכול לקבל את הרישיון לעסוק בתחום. במילים אחרות, מדובר באדם שלא בהכרח בעל תעודת יושר (הניתנת למי שמעולם לא ביצע עבירה מכל סוג שהוא), אלא אדם שלא ביצע עבירות שנוגעות לקריטריונים בתחום המנעולנות, וזה בעצם מה שחשוב.